CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 17

" BERSEDIAKAH? "

hurmm...ada apa dgn prkataan "bersedia" tu? hihihi
okay,bg manusia2 yg bakal mendirikan masjid,msti soalan wajib dari kawan2 mcm ni 
" nk kawin? tahniahhh!! hmm,tp ko dh SEDIA ke?"
wuuuuuu...soalan panas giteww....har..harr..tapi.untuk makluman anda semua, x pernah ku jumpa org yg brasa dirinya dh bersedia sepenuhnya, sbb msti akn ade rse ketidak sediaan tu..(teruk gile grammar aku...xpe,kte Bakor jer..=p)  bukan apa, dr apa yg telah ku lihat selama ini, seorang manusia x kan pernah bersedia....termasuklah aku di sini...huuu...(ade kot yg sedia,tp SANGAT SEDIKIT)
kalau nk kata "weyh, aku dh sedia nk kawin"...ramai je yg ckp cmtu,pdhalllll diorg x sedia pn sbnrnya...so,kalau nk di ikutkan sgt hati psl sedia x sedia tu, mmg x jadi keje laaa...teruskan je walau ade rse x sedia....hehe,ni bab kawin la kot..even aku yg nk kawin ni kalau org tnye "dh sedia ke?"...mmg x laaaaa...sume mnde pn mak ayah aku uruskan lagi.. jawab hati kecilku(monolog dalaman jap)....
so,begitulah kisahnya dgn "BERSEDIA" ni.. sabab musabab aku tulis mnde ni pn sbb bila "org" tu tnye dh sedia ke? ak pn jwb x...haha...tp ak xplain la knp ak jwb cmtu...hehe~

p/s: ntah apa khulasoh entry ak ni,..haha...like usual,sekadar prkongsiannn..=) 
SHARING IS CARING..muaahhh=)

0 comments:

Post a Comment